View Single Post
Old 13-03-2007, 21:20
MrMiljon MrMiljon is offline
VW Addict

Default Golf MK1 Gti 1981 Eindelijk!!!!

Op mijn 17e (inmiddels bijna 20) moest en zou ik een auto kopen. In eerste instantie zou ik een Scirocco II kopen maar dat ging op het aller aller aller laatste moment niet door. Dus na kort verder zoeken heb ik een Golf 1 GTi gekocht. Om precies te zijn een 1.6 uit 81. De auto bleek echter niet zo denderend te zijn (achteraf uiteraard) maarja verkopen wou ik de auto niet.

Na eindelijk een geschikte ruimte gevonden te hebben kan ik (nu bijna 2.5 jaar later) beginnen met het project. Heb eventjes wat foto's geschoten, weliswaar met de phone maar ja je kan niet alles hebben.

Ben al begonnen met het strippen van de motor om deze er binnenkort uit te halen, na te kijken, schoon te maken en van een nieuw likje verf te voorzien.

Helaas zit er een schuifkanteldakje in. Waarschijnlijk word het dus het hele dak vervangen. Dan komt er (hopelijk) een ORIGINEEL kanteldakje in.

Roestplekjes en andere beunacties zijn ook in overvloed aanwezig. Hier hebben ze de dorpel (kei geraakt) dichtgeplamuurt. Het gat in de deur was ook "gewoon" dichtgeplamuurd.

Wederom gewoon dichtgeplamuurd.

Gti striping??? Gewoon plakband . Nadeel is wel dat als je de auto dan kut spuit de lak wel meekomt .

Spatbordranden kun je natuurlijk ook zo repareren.....

Maar of dat ten goede komt van de radius??

Zo dit waren de eerste paar foto's. Er zullen uiteraard meer volgen, maar eerst even wat gereedschappen en materialen verzamelen.

Coen
Reply With Quote