
16-03-2007, 11:52
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Feb 2005
Posts: 73
|
|
Ik heb de ombouw gedaan in een cabrio van 87.
Uitleg van Bert staat eigenlijk alles in.
Ik heb mijn originele zekeringsdoos van de cabrio (2H motor) gebruikt en die omgebouwd naar de G60. Zelfs mijn originele tacho zit er nog in.
Motorsteunen heb ik zowel die aan de motorzijde als aan de bakzijde gemaakt (eigen bouw). Aan de motorzijde zit er een afdekplaat voor het waterkanaal, dus gewoon een steun van een 1800cc blok monteren lukt niet, dan lekt het koelwater.
Balk heb ik ook aangepast zodat multiriem beetje meer spatie had.
Corrado heeft ook een kleine IC, geraak je moeilijk kwijt in een golf 1. Daarom heb ik gebruik gemaakt van een mercedes sprinter IC. Hiervoor schaf je wel best de 180graden bocht aan voor op de uitgang van de G-lader...
Greetz
Jan
|