Zo het tijdperk blauwe nummerplaten is voorbij..
Gisteren is mijn vriendin thuis gezellig een boterhammetje aan het eten en
ja hoor oom agent achter het huis
of die auto achter het huis van haar is..
Ze werk bij een tandarts en een kollega van oom agent moest zijn tandjes laten repareren en zag dus de golf op de parkeerplaats bij haar werk staan en zag dat het niet helemaal klopte en heeft dus maar zn kollegas gebelt..(of je niks beters in je vrije tijd kunt doen als agent)
Dus de platen moesten er vanaf.. geen boete gehad was dan wel weer netjes.
maar ze besloten toch de auto maar eens nader onder de loep te nemen en
vonden das de US gordels ook niet goed waren maar de originele zaten er
nog in dus dat was verder geen probleem...
toen de grill.. tja dat was wel heel raar voor een golf dus vertelde mijn vriendin dat dat ook amerikaans was en tja toen moest dat ook maar onder de loep genomen worden en na met de neus op de lampen gezeten te hebben kwamen ze tot de conclusie dat dat wel goed was..
Verder moesten we het maar niet in ons hoofd halen om er ook een amerikaanse achterklep...

in te zetten want die kleine nummerplaten mocht toch niet..
Zo Blijkt maar weer dat ze er de ballen verstand van hebben want in de lichten zit nog geen stadslicht en zijn natuurlijk niet in europa goedgekeurt,
en de gordels mogen uiteraard wel aangezien er ook de heupgordel bij zit en
tja ik heb ook nog nooit een golf twee us achterklep gezien met kleine uitsparring.. (origineel dan hé)
Helaas was ik er niet bij omdat ik op mn werk was maar ze kwamen binnenkort nog een keer terug om te kijken of de nummerplaten dan in orde waren..