View Single Post
  #12  
Old 19-03-2007, 09:04
VWRopie's Avatar
VWRopie VWRopie is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 472
Send a message via MSN to VWRopie
Default

Voordat wij hier verslaafd raakten aan VW (dus toen ik nog geen rijbewijs had) was ik helemaal weg van de Fiat Coupé 2.0 Turbo 20V Plus.

Motor: dwars-voorin 5 benzine-lijn, 4 kl./cil., multipoint injectie + turbo, cil.inh. 1998 cc, boring x slag 82,0 x 82,7 mm, compr. verh. 10,3:1, max. vermogen 162 kW/220 pk bij 5750 tpm, max. koppel 310 bij 2500 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,3 m, remmen voor geventileerde schijven, achter massieve schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,25/1,77/1,34 m, wielbasis 2,54 m, banden 205/50 ZR 16, kofferruimte 295 l, tankinh. 63 l, gewicht 1285 kg, laadverm. 435 kg, aanhanger geremd 1200 kg.
Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 6,6 s, 80-120 km/u in 4/5 7,5/11,0 s, testverbruik 13,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 71,0/73,0 dB



Maar ja, dat was vroeger

Tegenwoordig heb ik wel verstand van auto's
__________________
VW GOLF III Variant 1.9 TDI
Reply With Quote