Ik ben vanmiddag met 3 gezellige mensen naar Assen gereden in de hoop dat we bij de uitgang van het circuit nog iets leuks zouden zien...en dat hebben we
De eerste viaduct vanaf het circuit was al bezet met zo`n 50 mensen....en een uurtje later stonden er al gauw zo`n dik 100 man denk ik....
wat een mafkezen kwamen er langs...de ene nog gekker rijden dan de andere...de ene rookte z`n banden op...de andere z`n koppeling...
geweldig gelachen en de ogen uitgekeken als "Paultje" weer langskwam met z`n M3....die gast kan er wat van! respect
Wat me wel opvalt is dat niemand, maar dan ook niemand maar denkt aan de veiligheid van anderen of die van zichzelf. Auto`s vliegen dwars over de weg en niemand die ook maar een centimeter achteruit stapt. Ook met het "ff" oversteken van de weg...auto`s rijden gewoon door, motoren vliegen je rond de oren en degene die oversteken lopen zo stoer en langzaam mogelijk als er een voertuigje aankomt...
Op een gegeven moment zet een kerel z`n gare 205 in de berm en gaat ff genieten van een halve meter joint....na het oproken daarvan gaat ie volgas richting de weg en toeschouwers....toeschouwers aan de kant voor hem...wil ie volgas de weg op...komt er net een auto aan....iedereen wéér schreeuwen....
Is het dan zo moeilijk om ff je verstand te gebruiken?....nja...misschien gaat dat ook lastig na zo`n sigaret....ik zal het nooit begrijpen denk ik
Al met al wel genoten van het mooie spul wat af en toe langskwam en gelachen om degene die niet verder kwam dan het oproken van z`n koppeling of het doorblazen van de koppakking.....
beetje geërgerd aan de té stoere gasten, maar dat hou je toch denk ik...
Richard en Hans met aanhang nog gespot in de keev....Erwin_G60 gespot..en Raymond met z`n TDI "r32" en golf 1 16V.. allemaal erg gave auto`s