View Single Post
  #4  
Old 29-03-2007, 21:07
golf1tattoo's Avatar
golf1tattoo golf1tattoo is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 212
Default

V-snaar verwijderen, ditributiekap verwijderen
Dan draai je de nokkenas poelie zover dat ie met het merkpuntje(zit aan de binnekant van de poelie) aan de voorzijde gelijk ligt met de de bovenkant van de cilinderkop.
daarna verwijder je de poelie van de waterpomp en die op de krukas en haal je de onderste distributiekap los.
Het beste kun je de stand van de onderste poelies even merken met n stift of kraspen.
spanrol loshalen en riem verwijderen.
Na het plaatsen van de riem ff controlleren of de merktekens kloppen.
Er zit in de starterkras een gleuf die precies bij een merkpuntje komt te staan aan de binnekant van de bak.
en onder de verdeelkap van de ontsteking moet de rotor ook precies bij zn merkstreepje staan net als de nokkenas poelie(zo als boven al is beschreven)
daarna alles terug monteren en klaar!
__________________
Fuck modern cars, I drive Oldskool!

Oud-eigenaren GEZOCHT
Reply With Quote