Met flinke tegenzin bied ik m'n kever te koop aan. Momenteel weer geschorst.
Volkswagen Kever
Bouwjaar 1970 (spaarkever)
Kleur lichtblauw
Km +/- 60000, dacht ik (exacte stand volgt).
Prijs voor de kever staat zo vast als een huis op €500,-. Dit heb ik er ook voor betaald. Ik hoef er niets aan te verdienen.
Reden van verkoop is 2 boetes die ik door m'n eigen laksheid heb mogen ontvangen. De schorsing was verlopen (ff vergeten), waardoor ik €75,- moet betalen wegens te late APK en fokkin €320,-!!!! wegens het ontbreken van de verzekering. Ik moet momenteel al teveel knaken uitgeven aan de Golf, dus moet ik de Kever helaas een schop geven.
Ik heb de auto vorig jaar van Jurgen (Ratfink) gekocht. Ook hij heeft hem met pijn in z'n hart weggedaan. Ik heb de auto gelijk APK aten keuren om te weten wat er sowieso nog aan moest gebeuren. Tot mijn verbazing waren de afkeurpunten slechts het niet werken van de toeter en de dorpel die op een klein stuk doorgeroest was. Ik heb er toen wel gelijk een nieuwe 6V accu in laten zetten a €80 euro, welke bij de prijs inbegrepen zit. Ook bij de prijs inbegrepen is een lange motorkap incl bijbehorend neusje (kleine deuk in motorkap).
De auto heeft behoorlijk last van oppervlakkige roest, dus voor langdurig gebruik moeten er zeker maatregelen getroffen worden. De pics:
Interieur verkeert in een zeer goede staat. Extra bumpertje wordt ook bijgeleverd.
Off-topic wat mij betreft toegestaan.
Groeten,
Marnix.