
15-04-2007, 22:39
|
 |
VW Addict
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 648
|
|
Quote:
Originally Posted by yal
heb je v-snaar er dan wel af??
Dat scheeld al iets.
Niet te hard meppen met een hamer!
Waarom begin je aan zoiets als je niet eens weet hoe je krukas poelie verwijderd??
Dit is zeker niet lullig bedoeld, maar van een mk1 een distributieriem laten vervangen kost echt een drol en kan je dure en vervelende schades besparen als je zelf gaat rommelen.
Mijn mk1 gti met 124 000km kocht ik met net een nieuwe distributieriem, zat er niet goed omheen (van tijd)en was gecompenseerd met de ontsteking en waarschijnelijk heeft ie daarvoor al een tik gehad van een zuiger tegen de kleppen.
Resultaat, koprevisie vanwege kromme kleppen........
Koop een haynes manual, of vraagbaak en volg al de stappen 1 voor 1 op, en double check de timing!!!!!!
Succes ermee,
grtn yal
|
Wat is dat nou weer voor vraag, ligt de v-snaar er wel af, ik ben niet compleet achterlijk!! Ik wist idd dat het die 4 imbussen moesten zijn, die had ik ook al los gedraaid. Toen ik de poulie er niet af kreeg begon ik te twijfelen. En ik ben niet alleen mn d-riem aan het vervangen, ik ben de koppakking aan het vervangen, aan het ombouwen naar dubbele carb en kortom de hele golf aan het verbouwen...
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable
Cheap and Reliable = Not Fast
Fast and Reliable = Not Cheap
|