View Single Post
  #21  
Old 16-04-2007, 17:16
Corrado_G60's Avatar
Corrado_G60 Corrado_G60 is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 648
Default

Quote:
Originally Posted by yal
Uit je vraag kon ik niet opmaken of je er wel of geen verstand van hebt!
En ik heb nooit beweerd dat je compleet achterlijk zou zijn, was niet eens in me opgekomen.

Ik heb mijn kop er ook afgehaald, en laten reviseren, alle kleppen nieuw,geleiders etc. De kop heb ik direct laten flowen en de kop laten vlakken, die was iets krom.

Blokje loopt weer super nu, alles is ook nieuw op het onderblok na dan.
Compressie is ook weer toppie! En nul olieverbruik.

Kijk eens heel goed naar je uitlaatspruitstuk!
Vaak scheuren die, mijne ook dus direct een supersprint spaghetti spruitstuk erop gezet, maakt een heel mooi diep geluid nu met orginele dempers.

Ben benieuwt hoe je motor gaat klinken op carbs,lijkt me wel dik.

Voordat ik aan de demontage van mijn gti begon, blafte ik 2 weken van te voren 2 maal per dag alles in met WD40.
Scheeld een hoop ergenis, en alle tapeinden van het spruitstuk etc kwamen er heel uit.

Veel plezier,
de grtn yal


Zonder WD40 zouden wij klussers niet ver komen! Mijn uitlaatspruitstuk was idd ook gescheurd, zal ook een nieuwe voor in de plaats moeten komen. Ben nog aan het kijken voor een spaghetti. Kop ligt al helemaal brandschoon en gevlakt te wachten om terug gemonteerd te worden, zal blij zijn als ik onderhand weer kan rijden met mn cabby!
__________________
Cheap and Fast = Not Reliable
Cheap and Reliable = Not Fast
Fast and Reliable = Not Cheap
Reply With Quote