View Single Post
Old 26-04-2007, 11:23
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Je zou op mijn overzichtslijst kunnen kijken voor welke motoren geleverd zijn in welke auto's. Let wel de lijst is niet compleet. Motoren zoals de Golf Mk1 TD motor staan er niet op.

Ahum....

Ik heb vandaag een andere auto mee naar het werk genomen. Gisteravond begon hij bij half volle tank te stotteren. Ergens zit een verstopping. Nu nog uitzoeken waar.

Trouwens de automaat heeft het nooit gehaald tot de RDW. De startmotor was te zwak voor een diesel. Een automaat diesel startmotor is moeilijk te vinden.

Ai, da's minder prettig Bert. Het is ook altijd wat met ons he? Loopt mijn rookbom weer, doet die van jou weer moeilijk.
Ik heb ooit met de GTD een soortgelijk probleem gehad, dat was na heeeeel lang zoeken een ophoping van water in de brandstofleiding onder de auto. Dat is namelijk een beste leiding en ook het laagste punt, dus langzaam maar zeker verzamelt zich daar water...(zeker als je een doorgerotte vulhals hebt ) Het zouden natuurlijk ook talloze andere dingen kunnen zijn maar het is maar een tip, het heeft mij een week gekost toen iig om het te vinden

Nog even over die automaat-diesel-starter. Heb je wel eens bekeken in hoeverre het huis van de starters hetzelfde is? Met andere woorden, is het 'werkend' gedeelte van een gewone dieselstarter niet te verenigen met de kop/flens van een automaatstarter?
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote