Jammer, was anders een mooie optie geweest. Balen dat zo'n startmotor probleem roet in het eten gooit.
Ja, de TD loopt nu goed. Andere kop er op (ik had zelf toch nog een goede liggen

), loopt nu goed met de Frankenstein pomp, 261 verstuivers en de rest van het spul. Nog niet echt gek gedaan aangezien de kopbouten nog een kwartslag erbij moeten krijgen (officieel na 1000km), maar hij loopt behoorlijk!
De pomp is wel lastig af te stellen inderdaad, erg gevoelig, maar loopt nu wel mooi. Helaas is mijn T3 turbo ook nog eens overleden, hij was toch al niet best en het totaal onbegrensd lopen heeft 'm de das omgedaan. Alle compressorbladen staan krom

.
Nu zit er weer een K14 op, maar wel een vreemde.... Ik heb er meerdere liggen en deze heeft duidelijk een stuk grotere compressorinlaat. Hij doet het ook belachelijk goed: dik 2.0 bar!! Heeft gisteren alleen al tot twee keer toe een intercoolerbuis eraf geploft

Nu nog wat tweaken, ik zou eigenlijk nog meer brandstof willen (hij rookt maar een beetje lafjes bij 2.0 bar, geen dikke pijp zwart meer), maar de EGT peikt nu al over de 800 graden....