View Single Post
Old 06-05-2007, 18:54
crazy richard crazy richard is offline
VW Fanatic

nou net terug van belgie en hij rijd perfect alleen weer niet starten na een lang stuk
nu heb ik van die eerste keer dat kabeltje van de anwb en als ik die op de stekker vd startmotor doe en direct op de accu start ,start hij meteen zonder moeite in 1 keer.
als ik dat heb gedaan kan ik hem ook uitzetten en weer met de sleutel starten tot ik een heel lang stuk snelweg heb gedaan.

dus alleen als ik een lang stuk snelweg rijd start hij na het uitzetten niet meer met de sleutel , dan start ik hem direct op de accu met een draad vd startmotor aan de accu
en is alles weer oke .
zou er iets warm worden??? dit is echt raar ik heb ook alles laten doormeten door een vriend van mij bij dat contactblok bij de selectiepook vd automaat en alle contacten nagekeken maar daar zit toch het probleem niet .
is toch raar dat na overbrugging dat alles weer perfect werkt (starten met de sleutel dus )

ik hoop echt dat iemand een soortgelijk ding heeft gehad of weet wat het is of kan zijn.
op zich gaat het wel maar ja elke keer na een lang stuk onder de kap starten is niet tof

als ik dan met de sleutel start enh hij start niet dan doet hij ook niets dus geen geluid vd startmotor niets , verder doet alles het wel
kan er gewoon niet achter komen waar te zoeken de startmotor is gereviseerd dus....
ik kan dus gewoon rijden maar echt lekker is het niet

groeten richard
Reply With Quote