View Single Post
Old 08-05-2007, 10:54
crazy richard crazy richard is offline
VW Fanatic

Default regen=lekkage ********

ja hoor natuurlijk bij de vorige eigenaar na de resto altijd binnen gestaan en bij mij staat hij buiten , nu na de regen ging ik erin kijken >>>>> achter de bestuurdersstoel stond een laag van anderhalve cm water
alles droog gemaakt (zover dat lukt)
en gaan zoeken , is echt niet te vinden het deurrubber bovenaan de deur mist wel een stukje (hap eruit) maar daar is het kurkdroog en anders was de stoel ook wel nat en die is kurkdroog.
nu sluiten de buitenrubbers op 2 punten niet helemaal en bij de spiegel kan het er ook in dus wie weet loopt het via de derpanelen daarheen maar als je die losmaakt is het kurkdroog
eigenlijk overal droog alleen in die "voetenbak" achter mijn stoel stond het vol

ook de vloer voorin aan bijde zijden was wat vochtig maar niet zo dat er water lag

ik heb alle kiertjes afgekit wat ik kon vinden en waar eventueel water in kan komen maar blijft lastig..natuurlijk
buiten heb ik ook de kiertjes afgekit en de gaten die tussen de harde riubbers liepen nu afwachten of dat helpt
rare is dat de opstaande randen van dorpel naar beneden (waar tapijt op zit)
droog zijn ook de kofferruimte en vloer is kurkdroog
iemand een idee wat bijv. de bekende plaatsen zijn waar water naar binnen kan lopen???

hmmzz zit niet mee zeg

grts richard
Reply With Quote