09-05-2007, 23:06
|
 |
No personal life
|
|
|
|
ik denk dat ik het gat van de deur schanier die aan de auto vast zit. iets groter boor zo heb ik wat extra stel mogenlijkheden.
en idd goede tips, ik weet dat het een hele klus word.
ik heb 2 originele vw schermen maar ze passen alle 2 nog niet super maar dat komt waarschijnlijk ook wel weer omdat ze bij demontage door iemand anders iets verbogen zijn omdat ze natuurlijk vast gekit zaten.
of ik doe er gewoon 2 nieuwe ori vw op kost wat maar dan is het in iedergeval goed.
hoe breed moet die naad ongeveer zijn die loopt tussen het scherm en de paravant rand. zoals ik de passing nu zie heb ik een vlink kier, moet die gelijk lopen met de naad die je tussen motorkap en scherm heb? of moet die naad het liefst vrijwel dicht zijn.
alvast bedankt.
ik heb vandaag contact gehad met een jonge uit amstelveen welke zeer mooi kan spuiten, en die had ook een richtbank en die zet bijna elke auto op de bank zei hij.
met die bank kon hij de maten invoeren en kon hij de golf zetten in de originele maten zei die. dus als hij afwijkt word hij vanzelf goed, en als het goed is verranderd er niks.
hij vertelde dat vooral bij oude auto's de afmetingen vaak niet kloppen en hij daardoor vaak uren bezig is om deuren netjes af te hangen enzo terwijl als hij de auto eerst goed zet het een stuk makkelijker gaat.
maar goed dat is zijn mening, misschien hebben andere mensen wel weer een andere mening.
|