View Single Post
  #6  
Old 10-05-2007, 18:35
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 936
Default

Houd er wel rekening mee dat de toleranties vroeger groter waren dan nu .
Dwz vroeger paste het allemaal ook niet erg precies.Trek een auto dus niet onnodig uit zijn verband . (mits er oude schade zichtbaar is wat het noodzakelijk maakt)
De naad tussen de motorkap en parafan is meestal een redelijke brede naad.
+/- 4-5mm
Ik zou hem iig niet te nauw houden .
Het hangt er ook een beetje van af hoe breed je de naad tussen spatbord en deur houdt .
De motorkap moet natuurlijk niet verder uitsteken dan het spatbord of andersom .
Wat ook erg belangrijk is dat je de rubbers van de deuren en achterklep monteert voor het afstellen .Bij de achterklep niet vergeten de gasveer te monteren , anders ligt de klep gegarandeerd scheef .
Reply With Quote