11-05-2007, 11:54
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
ik snap dat je lichtelijk gefrustreerd bent, maar om nou de politie uit te maken voor mongolen en alle IVA-scholieren over één kam te scheren is ook een beetje apart hoor....
Maar wisten ze wel dat je weer terug zou komen? of dachten ze dat je met de noorderzon was vertrokken....dat ze daarom dachten dat je de golf (die er toch bijstond als een bij elkaar gezochte auto) als speeltoestel had achtergelaten?
|
Dit is niet mijn eerste slechte ervaring met de politie. En dan bedoel ik dit niet de zin dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar dat ik proces heb opgemaakt zonder dat er ook maar iets gebeurd. En dat waren allemaal ernstige zaken. De politie is laks en lui en het enige dat ze (hier) doet is bonnen uitschrijven.
Over het IVA... Zei ik niet ergens dat er ook uitzonderingen waren? Lezen René! Het merendeel dat daar zit is een stel door rijke papa verwende omhooggevalen autodealer zoontjes. Ga er zelf maar eens kijken dat weet je waar ik het over heb. Ik heb daar twee jaar gezeten.
Ze wisten dat ik nog terug zou komen. Ik heb het ze duidelijk gezegd, plus ik had daar nog een kamer. En dan nog. Ze weten me te bereiken en kunnen dan even vragen wat de bedoeling is. De auto is niet van hun, dan horen ze daar van af te blijven.
|