Zoals misschien sommige weten wil ik over een paar maandjes mijn RM's gaan opknappen.
Daarom ben ik me momenteel nog aan het oriƫnteren op het gebied van de prijzen. Zit toch best wat verschil in als je goed zoekt.
Maar het gaat me vooral erom dat ik alle onderdelen in 1 keer kan kopen.
Ik ben van plan om ze zelf op te knappen (spuitwerk/monteren),
LET WEL, er komen nieuwe bredere randen op !!
en ben toch al enkele vragen tegengekomen waar ik graag jullie deskundig advies over wilde horen.
1. Welke kit kan ik het beste gebruiken voor tussen de rand en het hart ? En waar is deze te halen ?
2. Wat zijn de aandraai momenten van de boutjes ?
3. Welke randen kunnen het beste gekozen worden gepolijste of RVS? (over RVS randen ben ik heel weinig tegen gekomen, misschien heeft iemand hier ervaring mee, mijn voorkeur gaat uit naar gepolijste)
4. Welke soort boutjes zijn aan te raden,icm met rvs of gepolijste randen, RVS of verchroomde boutjes ?
5. Ventielen, welke kun je het beste pakken, platte op normale en waar zijn deze te verkrijgen (platte) ?
6. Moet de rand waar de kit op wordt aangebracht lakvrij zijn (ivm met hechting)?
Verder weet ik niet of er veel kwaliteits verschil zit in de randen, misschien dat iemand hier ervaring mee heeft.
Als er ook nog mensen zijn met voorbeelden van een parelmoer of wit hart van de BBS'jes zet ze hier ook maar neer
Kortom alles wat je weet, post het hier !
Alvast heel erg bedankt voor jullie advies,
Erik