View Single Post
Old 25-05-2007, 11:21
rallyegolf driver's Avatar
rallyegolf driver rallyegolf driver is offline
Postwhore

Zie beneden.

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
[INDENT]1. Welke kit kan ik het beste gebruiken voor tussen de rand en het hart ? En waar is deze te halen ?

Sikaflex carroseriekit is een goede keuze ( probeer een zuurvrije te pakken ivm invreten). Het is puur voor het afdichten, niet voor de delen bijelkaar te houden.

2. Wat zijn de aandraai momenten van de boutjes ?

25-30nm

3. Welke randen kunnen het beste gekozen worden gepolijste of RVS? (over RVS randen ben ik heel weinig tegen gekomen, misschien heeft iemand hier ervaring mee, mijn voorkeur gaat uit naar gepolijste)

De meeste die worden aangeboden zijn Alu, je kunt natuurlijk altijd RVS nemen, deze zijn iets harder waardoor stoeprandschade minder heftig optreedt.... kostprijs is wel anders uiteraard!

4. Welke soort boutjes zijn aan te raden,icm met rvs of gepolijste randen, RVS of verchroomde boutjes ?

Ik heb "mindere" ervaringen met verchroomde boutjes, chroom wat door aandraaien van de bout springt etc. Dus RVS is de keus. Voor het monteren even tegen de polijstschijf houden en klaar.

5. Ventielen, welke kun je het beste pakken, platte op normale en waar zijn deze te verkrijgen (platte) ?

Naar eigen keuze.

6. Moet de rand waar de kit op wordt aangebracht lakvrij zijn (ivm met hechting)?

Is wel zo fijn ja.

G60.....the best blowjob i've ever had!

Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker.
Reply With Quote