Goeiendag,
De naam is Marc en ben woonachtig in weareldsjtad Gelean (Geleen, Limburg)
Vandaag mijn dagelijks gebakje verkocht en er moest een ander zuinig klein boodschappenwagentje naast mijn hobby auto (Mazda RX-7) komen. Wat doet ieder weldenkende autofiel dan?
Hij koopt zich een Corrado G60 uit 1989
2 totaal verschillende auto's, maar nu sta ik niet bekend om mijn rationele keuzes op autogebied, ik koop wat ik mooi en leuk vind
Deze staat dus sinds vrijdagavond bij me voor de deur......
Zilvergrijs, compleet origineel, geheel gecontroleerd en goed bevonden, verse apk enz.
Overgenomen van een vw enthousiast dus ik durfde het risico wel te lopen. Verder heb ik een aantal VW mafkezen in de vriendenkring zitten die wel raad weten met het technische gedeelte. Hij is in 1999 ingevoerd en netjes behandeld.
fotootjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=3L6FDUFX
En ja, ik weet het (voor ik half vw minnend nederland over me heen krijg

) die velgen zijn lelijk en daar wordt aan gewerkt, maar dat is ook het enige wat ik er aan doe, hij moet zo origineel mogelijk blijven!
De Corrado is goed, heeft alleen 1 klein probleempje in de versnellingen zitten, hij gaat moeizaam in zijn achter-uit. Daar hebben we vandaag al naar gekeken en het blijkt gelukkig maar een gebroken veer te zijn in het pook mechanisme en niets met de bak. Wordt binnenkort gemaakt (scheelde me trouwens ook een aardige cent met de aanschafprijs

)
Morgen gaan we hem eens wassen/waxxen/ schoon schrobben en een paar fatsoenlijke speakers inbouwen.....helaas is het baggerweer, dus of het er van komt, ik weet het niet.
Marc