View Single Post
Old 30-05-2007, 20:13
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru

Send a message via MSN to arno Derby
Default Vraagje over mijn golfje

Beste mensen ik ben nieuw hier en wil even iets vragen over mijn golfje.

Ik heb een poosje terug een derby1 gekocht die ik aan het opknappen ben. Even later heb ik er nog een polo coupe bij gekocht die ik uiteindelijk maar ben gaan slopen. Omdat iemand het nodig vond zijn auto in mijn dagelijkse auto te parkeren moest ik naar iets anders opzoek.
Nu heb ik een lichtbruin/grijze golf 2 gekocht uit 1987. Eigenlijk heb ik perongelijk een super goeie en nette auto gekocht. De auto heeft nog geen ton op de teller staan en is altijd bij de vw dealer onderhouden dus ik weet ook dat er niks is terug gedraaid. het enige min punt van de auto is dat hij schade achter heeft, ik dacht er eerst zo mee te blijven rijden tijdelijk maar nu heb ik toch besloten hem weer netjes te maken en helemaal origineel te maken. het enige wat ik er aan wil veranderen zijn de velgen en ik wil hem verlagen.

Nou is mijn vraag... Past een schroef set voor een golf 2 ook op een Derby/polo1? zodat ik het maar 1 keer hoef aan te schaffen en straks onder de derby kan gooien.

Ik krijg zaterdag een set 13inch ATSjes eigenlijk ook bedoeld voor de Derby maar zal dit ook onder een golf staan of zal ik dan toch opzoek moeten naar een setje 15inch velgjes?

Gr Arno
Reply With Quote