Thread: Golf IV gekocht
View Single Post
Old 02-06-2007, 17:45
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Dasher
Alles electrisch, spiegels, ramen rondom, spiegels verwarmd. Stootlijsten in kleur is in Duitsland geen optie zoals in het zielige NL maar een KEUZE. Dit geld ook voor dashboard inleg, is in D een keuze. Schuifdak...........gelukkig niet..........airco en schuifdak lekker voor je verkoudheid. Hier zaten lm velgen onder maar die heeft de vorige eigenaar nu onder zijn variant gezet...........en deze worden dus gewisseld voor LM van Audi en dan krijg ik van de VW-dealer waar we deze hebben gekocht een set winterbanden op de steelies...... gratis........is een of andere actie op dit moment bij hem

En getint glas niet gezien? Em ja er zit electronische airco op.

Als ik deze auto vergelijk met wat we hier vaak hebben gezien in NL 2.0 en dan geen geld meer voor elec ramen achter/airco of andere leuke dingen.......... En de achterlichten zijn standaard op deze modellen............zal wel weer te duur geweest zijn voor NL

Toch heb ik schuifdak en airco zonder verkouden te worden. Kwestie van niet altijd gebruiken en zeker niet tegelijk.

Getint glas heb ik gezien maar is standaard op de Golf 4, behalve op de Golf 4 Van (grijskenteken modellen).

Airco is wel elektronisch maar bedoelde eigenlijk dat er geen climatronic op zit, of is dat in D een keuze en geen optie.

En voor de rest, de een heeft een 2.0 en geen geld meer voor andere optie's en/of keuzes. De ander heeft een boel optie's en/of keuzes maar geen geld meer voor een 2.0.

Hartstikke leuk hoor zo'n Golf 4, ik heb zelf slechts een 91er Jetta en nog wat oud ijzer, maar alle optie's behalve leer schept bij mij andere verwachtingen that's all.