Kan zijn dat dat hulpaslager kapot is al is mij bij revisie gegarandeert dat alles was vervangen.
Ik moet de krukas er nog uithalen, kan ik denk wel zien of dat lager kapot is.
Maar die oliepomp draait toch altijd gewoon door ook al is het lager van de hulpas kapot? die aandrijving valt dan toch niet ineens weg?
Waarom er zoveel olie in die bak zit, geen idee, ben niet helemaal thuis in dat circuit van die carterontluchting maar wil graag leren dus brand maar los
Maar nog wat, mijn luchtklep, in de spinnekop zeg maar was vrij schoon, enkel op het bovenste randje zat wel olie en in de luchtbuis is ook vies van binnen. Hij heeft dus olie terug gegooit, dat komt da binnen via de buis die voor de inlaat langs loopt?
Alleen op het vlakke randje (rond 100 cirkel) zat wat olie:
Misschien waren mijn zuigerveren niet goed, onderblok is bij revisie opgepoetst, misschien sluiten de zuigerveren niet goed af en krijg je daarom een te hoge carterdruk.
Ik zal er eens een zuiger uithalen, of allemaal, en fotos maken