
17-06-2007, 20:14
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jul 2006
Posts: 214
|
|
Bedankt voor de reacties.
Wat betreft de verlaging, achter ligt hij zo vrij laag maar dat is snel verholpen door een keer op de knop te duwen. Hij ligt voor met de draagarmen op de grond en kan dus niet lager. Moet zeggen dat hij met de 18 inch beter reed en dat ik lager rond kon rijden dan nu. De spiegelkappen zitten er al erg lang op en worden (als ik een keer tijd heb) vervangen door originele in kleur of mat-aluminium versies zoals op de Audi S3. Wat betreft airride moet ik zeggen dat dit super ideaal is. Ik heb al veel auto's gereden met allerlei schroefsets en op deze passat had ik in de eerste instantie een KW Inox-Line Variant 1. De schokbrekers van de airride set staan nog niet op zijn hardst maar de set is nu al te vergelijken met een schroefset. Als hij heel laag staat is de slag van de schokbrekers kort waardoor de set stugger wordt en bovenin zitten de luchtbalgen vol waardoor de set ook weer erg hard is.
Normaal gesproken staat de set gewoon zo dat er goed mee te rijden is ivm drempels en op de snelweg ligt hij meestal behoorlijk laag. De wegligging is super en je kan er echt enorm hard mee de hoek om. Ik heb de set niet vanwege het showeffect maar gewoon vanwege de praktische kant ervan. Ik zou ook eerlijk gezegd niet anders meer willen. Als je nu eens zwaar beladen bent hoef je niet te gaan "schroeven" maar pomp je hem achter gewoon een beetje op.
En ach: valsspelen.....en dat "Fuck-Airride" gebeuren ,het gaat er toch niet om wie het laagst is maar dat je gewoon een auto naar je zin hebt. ;-)
|