Thread: Mijn Jetta
View Single Post
Old 22-06-2007, 01:05
jetta91 jetta91 is offline
VW Guru

mhh de afgelopen paar dagen is het hier in het noorden erg warm en benauwd geweest, en toen wou mn jetta nooit echt lekker vlot optrekken

maar toen ik vanavond naar mn vriendin toe ging regende het een beetje en begon het af te koelen toen was ze ineens weer een stuk vlotter,

ik ben nu net thuis, maar toen ik bij mn vriendin weg reed, was het buiten flink afgekoeld, en nu trekt ze helemaal als een dolle ( de Jetta dan he )

ik heb geen toerenteller nog niet althans dus weet niet hoeveel toeren ze draaide maar bij 80km/pu in zn 2e versnelling versnelde ze nog aardig

ligt dit aan het weer???
het is overigens een 1600 Carb. tenminste naar mijn weten, of de vorige eigenaar moet er ooit een ander blokje in hebben gelegd want deze snelheid in de 2e versnelling en nog steeds aardig versnellen is volgens mij wel erg veel voor een 1600 of kan dit allemaal wel kloppen?

en nog een vraagje ik was op marktplaats aan het kijken naar verlagings sets en vond toen ook regelmatig verlagings veren, dus zonder de dempers,
maar nou zag ik dat er hier ook een jetta 1 stond en die jongen had m verlaagd met alleen die veren....

de verschillen snap ik allemaal wel, maar is dit ook verstandig? en zo ja hoever zou je dan kunnen gaan zonder dat je je wielkasten of randen moet verbreden??
ex Jetta 1.6 5 deurs
ex Jetta 1.6 Coupé
Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM
Reply With Quote