22-06-2007, 18:29
|
VW Fanatic
|
|
|
|
1:16 is gemakkelijk haalbaar bij mij tenminste en ook kan ik goed meekomen met het verkeer (heb dus een 1.0, tevens te koop staan)..
1.0 Heeft zo zijn voordelen t.o.v de 1.4 16V, waarvan de versnellingsbak het nog wel eens vaak wil begeven en bovendien hoeft bij een 1.0 de distributieriem pas voor het eerst bij 120.000km vervangen te worden tegen respectievelijk 90.000km voor de 16V.
Bovendien maakt de motor op toeren wel wat geluid, maar heel erg storend is het niet en het is wel een sportief brommetje. Mijn moeder haar nieuwe Peugeot 107 klinkt heel 'rauw'(mede door de klasse stereoinstallatie naar mijn mening veeg je dat geluid zo op de achtergrond, wat ook bij een 107 wel anders is, geen gehoor!) Wel is de 1.4 16V een stuk sneller, maar denk niet dat je vriendin het om de snelheid doet.
Je rijdt, zoals Richard al zei, echt een paar klasses hoger! Ook niet te vergelijken met een Ford Ka (ook wel eens mee gereden!)
Succes met de zoektocht en het overtuigingen van je vriendin!
We hadden al eens contact gehad, indien nog interesse wil ik nog een leuk prijsje voor jullie maken!
|