
25-06-2007, 18:27
|
 |
VW Addict
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 590
|
|
Quote:
Originally Posted by swijnsm
ik dacht voor 40mm (zzr 1100 carbs) te gaan omdat de webers ook 40mm zijn. mij hoor je ook niks zeggen over de zuinigheid. of zou 38mm beter zijn. voor het inlaat spruitstuk dacht ik hetgene van de webers aan te passen(zou aangepast zijn voor de ingangen op de kop dus... is dit een goed idee of geen goed idee?? mss kan ik best aan de hand van het spruitstuk meten welke carbs ik hier het best op kan aanpassen.en ze dan gaan halen bij de motorfiets afbraak.
thanx @ vw leusden aan jou reactie heb ik al heel wat.
|
Ik ga zelf op 38mm carbs rijden, met een 1800-tje.
Het spruitstuk van de webers aanpassen zou ik niet doen. Dan kun je beter zelf iets in elkaar lassen. De steek van webers is namelijk niet hetzelfde als die van motorfietscarbs, nog maar niet te spreken van de flenzen!
En ach ja, motorfietscarbs hebben zeker wel voordelen! Boeit verder niet veel, maar het is toch wel een leuke bijkomstigheid als ie iets zuiniger is!
__________________
Golf GTS '83 SOLD
|