View Single Post
Old 27-06-2007, 20:46
crazy richard crazy richard is offline
VW Fanatic

nou geen reactie maar toch nog dit verhaaltje

hij is klaar en net op tijd gevonden poelie was bijna doorgebroken op de poten (zitten gaten in dus dan heb je een soort pootjes) :shock:
helammal aan gort en hij heeft zelfs langs bouten gelopen en was dus zwaar beschadigd :shock:
gekke is dat de vorige eigenaar dus wel een gloednieuwe spanrol / distributieriem heeft gemonteerd maar een kromgeslagen bijna gebroken poelie heeft gebruikt :roll: :roll: :roll: :roll:
toen het net gemonteerd was en hij liep moet het echt een kabaal geweest zijn van de bouten raken dan denk je toch hee klopt niet :shock: :shock:
maar mooie is dat het alleen de poelie was en alles nu superstrak loopt.
je merkt nu dat het aanliep hij rijd soepeler , trekt 2 keer zo goed en is eigenlijk super rap nu :shock: en hij maakt geen herrie meer :P
loopt super mooi stationair dus top allemaal
uiteindelijk heeft het me 467 € gekost met montage en btw alles
en daar had ik voor : nieuwe dynamo 75 ampere , nieuwe massakabel , nieuwe accupolen , nieuwe kabelschoenen op alle kabels dit alles goed dik en super stevig , poelie vd distributie , spanrol , distributieriem en alle montagekosten/uurloon nou dat is een koopje
over een tijdje ga ik bij hem ook een nieuwe waterpomp en een nieuwe gelagerde starmotor doen dan ben ik echt up to date :o

hij rijd als een trein en echt lekker nu dus ben wel blij
Reply With Quote