
01-06-2004, 13:57
|
 |
Volksforum Crew - S2 Racer
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,881
|
|
Quote:
Originally Posted by GTD Special
Kan je dit iets meer uitleggen?
En kan het niet te maken hebben met de distributie? De hartafstand van het nokkenastandwiel en het krukastandwiel is door het verhogen van de compressieverhouding dichter bij elkaar gekomen... terwijl de ketting even lang is gebleven, kan het hierdoor niet komen dat de timing (en dan vooral bij hogere toerentallen) niet op tijd staat??
En hoe is dit op te lossen (zonder nokkenasverstelling?)
Iemand een idee??
|
Ik kom ook nog ff voorbij vallen in dit topic.
Duurt wat langer voordat een Nederlandse website hier in Wolfsburg op me pc is geladen
Maar hiermee bedoelde ik dus te zeggen, wat overigens al door andere mensen is gezegd, dat een te hoge tegendruk van je uitlaatsysteem een oorzaak zou kunnen zijn. Andere mogelijkheid is een te kleine sproeier. Ten 3e, heeft je onsteking vervroeging??
|