Zoals het topic al zegt, ik krijg inmiddels aardig de schijt van onzo polo. Hij heeft de laatste 2 weken last van startproblemen.
Als je de auto wilt starten, gaat het de ene keer goed, de andere keer bromt alleen de startmotor een beetje, en verder gebeurt er dan niets meer. De kans bestaat dat ie na een half uur weer start, maar ja, dat is ook weer niet zeker.
Er zit sinds een paar weken een nieuw accu in, en een compleet gereviseerde startmotor. Zelf heb ik nog wel ff gekeken, maar omdat de polo een daily driver is, toch uiteindelijk maar naar de garage gegaan.
Om een lang verhaal kort te maken, hij staat sinds afgelopen dinsdag bij de garage, gisteren de polo voor de 2e keer opgehaald bij de garage, en het probleem is nog niet opgelost. Er zijn inmiddels een paar massakabels vervangen, alle massapunten zijn schoongemaakt, dus ik heb zo'n vermoeden dat de garage denkt dat het een massa probleem is...zou kunnen, maar goed, na een week daar gestaan te hebben.....ARRGHHH
Zal zo die kant is ff opbellen, en ze het nieuws mededelen dat ze wederom hun werk niet goed gedaan hebben.....
Oh ja, doe een leuk (fatsoenlijk) bod en kom die polo maar ophalen