04-07-2007, 13:35
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by rutger16v
zolang de jury gevraagd word door een organisator zijn er altijd wel mensen die denken dat er "vriendjespolitiek" in het spel zit......... boejuh!!
heb je een mooie dag gehad??...... vast wel
waren de auto's met de bekers mooi??....... moet wel anders had ie niets gewonnen
en als je denkt dat je een beker verdient te winnen dan is het een teken dat je zelf tevreden bent met je auto....... maarrr de jury heeft uit meerdere mooie auto te kiezen en als je niets hebt gewonnen was je waarschijnlijk niet mooi genoeg... toch?
uiteindelijk gaat het er denk ik om dat jezelf happy bent met je wagen!
en wat veranderd zo'n beker daar nu aan joh?
|
Helemaal mee eens..We hebben toch een superweekend gehad daar ! Veel bier gehad, heerlijk eten gehad, donders mooie auto's kunnen bekijken...veel nieuwe mensen leren kennen! Echt voor mij kon het niet beter..Tsjah die prijzen
Lijkt me ook dondersleuk een keer een prijs mee te nemen..maar moet je de auto ook gewoon in een staat hebben dat je er ook echt aan mee kan doen. Ten 2e gaat het me nog niet echt zo zeer om de prijzen..tuurlijk altijd leuk ! maar het plezier en het feest op zich zelf is toch veel belangrijker !!

|