Nou ik zal ook maar weer eens even wat me laten horen !
Er is de laatste tijd niet veel meer met de golf gebeurd en zal voorlopig ook niet meer gebeuren denk ik. Heb dit seizoen nu afgesloten met een supermeeting van M.I.V.W. en ga nu nadenken wat ik verder ga doen !
Hier een foto van de auto @ M.I.V.W. :

Supermeet gehad daar

Erg veel dikke auto's gezien met o.a. die Engelsen

En mooiste auto naar mijn zeggen was die grijze golf 2 van die Fransman

Wat was ik blij om die auto eens even IRL te zien ! Heb het er ook nog even met Erik (Erik_Edition) over gehad, die mocht de prijs van mk2 wel meenemen
Maargoed, nu wat anders:
Heb vandaag mijn examen voor CE gereden en gezakt, dus echt zwaar gefrustreerd en balend naar huis gereden. Zit laatste week ook een beetje te kutten van wat ik nou wil of moet gaan doen met de golf ! Mee verder gaan of haar de bingo in doen. Het is dat ik er zo zwaar aan gehecht ben anders was die al weggeweest als het aan mij lag. Zag het de laatste tijd eventjes niet meer zitten en wou wat anders !
Momenteel weet ik het nog steeds niet helemaal. Zal het 1 deze weken toch moeten gaan beslissen en laat ik het uiteraard horen hier op het forum. Stel dat die weggaat komt er later voor 100% weer een VW / Audi terug !
Eerst gaat er dan een Peugeot 205 GTI komen die ik qua motorisch aan wil gaan pakken en gewoon puur voor de PK's, richting Racy-style. Heb altijd nog wat gehad met zo'n 205 gti. Vind het echt een superauto qua vorm en uitstraling. Hij kan nog net niet tegen een MK2 in topstaat op maar scheelt in mijn ogen ook niet veel.
Ik ga er nog eens goed over nadenken, en dan een keuze maken !
Groeten,