13-07-2007, 14:49
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by vwpolo_siem
VW!!! daar ligt je hart jongeman
Peugeot 205 gti is zeker geen verkeerde auto, kwa uiterlijk ook zeker mooi. Het heeft gewoon niet dat wat de vw zo speciaal maakt, in mijn ogen is dat de uistraling van de auto....
Maar de 205 gti blijft wel een leuke en mooie wagen
Ik geloof dat je spijt gaat krijgen als je een 205 koopt, in het begin is het leuk en aardig. Maar na verloop van tijd ga je je toch weer vastklampen aan het vw virus
In iedergeval moet je gewoon doen wat jou het beste en leukste lijkt 
|
Mijn hart zal altijd blijven liggen bij VW. Je weet zelf hoe gek ik er van ben, als je ook ziet hoe de anderen reageren op deze plotselinge omslag van mij  Ze snappen er nix van, Huh?? de GOLF weg en een Peugeot terug
Er komt er sowieso weer 1ntje terug, alleen zal er dan niet zoveel geld meer in gaan als ik met deze van plan was.
Maargoed er is ook nog niets zeker, ik zal er toch nog eventjes flink goed over moeten na gaan denken en dan een keuze gaan maken. Ik zal haar ook zeker erg gaan missen denk ik, maargoed je moet keuzes maken, hoe kut het soms ook kan zijn ! Liefst had ik deze er ook bijgehouden en helemaal opgeknapt en in orde gamaakt naar mijn wens en er dan een 205 bij voor de fun
Maar helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan en is het bij mij het 1 of het ander..dussjah
We gaan het zien !
|