Hallo, hier Andy zelf even zag dit op internet en dacht ff bijschaven...
Ik ben ivm drukke naaste baan (want anders wordt ik te duur krijgen we dat weer hihihi) enkel nog via email en evenementen te bereiken mits @home/computervirus e.d meewerkt dat ik verbinding heb.
Het chroom werk koop ik niet kant en klaar in, maar dat liet ik tot kort bij diverse chromerijen maken na het verwijderen van alle lakken e.d zelf of bij een bedrijf.
Maar heb nu al verschillende bedrijven gehad maar na verloop van tijd is er altijd wat spullen kwijt spetters in het materiaal meestal niet op tijd klaar na de meetings ipv voor de meetings aan, hierdoor helemaal flauw van het chroom werk en stop hier misschien voorgoed mee om een slechte naam te voorkomen.
Heb nooit wat bij Werwi laten polijsten heb er wel wat gebracht maar ligt er nog. (2 jaar)
Gelieve niet privé te bellen heb ook nog een leven naast mijn 2 banen als het mag.
Wat betreft de meeting niet betrouwbaar welke was dat dan??? als ik vragen mag? Heb er zoveel gehad tot aan limburg/Belgie aan toe, dat mijn zoon mij niet op zondag tijdens het vlees snijden heeft gezien in 2006 volgens mij.
Nou mochten er nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag, maar... ik weet niet iedereen krijg je tevreden.
Met vriendelijke groetjes Andy