Thread: Filtersokjes...
View Single Post
Old 27-07-2007, 10:30
Tapestaartje's Avatar
Tapestaartje Tapestaartje is offline
VW Addict

Hej Berend!

Het filter is aangesloten op twee nippels ter hoogte van de zwarte kapjes. Voor zover ik weet is dit ten behoeve van een of andere beluchting, . Ik kan hier verder niets over vinden, filter zit er nu dus gewoon voor de zekerheid...
Vlotterkamerontluchting zit aan de onderkant van de carbs en hier heb je dus geen filter voor nodig.

De gaskabel die ik gebruikt heb, is gewoon de originele. Deze was toch al redelijk versleten. Hier heb ik een stuk vanaf geknipt en door middel van een "fietsremafstelmechaniekje" (stelstift) verstelbaar gemaakt. Het mechaniekje steekt in het onderdeel rechts van onderdeelnummer 92015, zie onderstaande link.

http://houseofmotorcycles.bikebandi...P1LCA_E1611.gif

De binnenkabel heb ik daarna achter het gasmechaniekje vastgezet met een zogenaamde klembout, een stukje Ø8 met daarin een gaatje waar de binnenkabel doorheen kan en daarna vastgezet wordt door middel van een M4-boutje. Ook weer hetzelfde wat je vaak bij fietsen en scooters en zo ziet.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders laat maar horen en dan maak ik er wel wat foto's van.

Choke moet ik zelf ook nog iets op verzinnen, maar dat gaat wel goedkomen denk ik. Verder moet er ook nog het een en ander "ge-finetuned" worden, paar beugeltjes etc. maken om kabels en zo wat beter te kunnen bevestigen, zodat het er wat betrouwbaarder en proffesioneler uitziet.