View Single Post
Old 04-06-2004, 11:22
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

oke... al met al is het probleem gevonden....: verrotte tuimelaar... helemaal uit model... die zorgde voor die gigantische speling...

maar omdat deze tuimelaarts aangepast zijn vanwege de zwaardere klepveren paste de tuimelaars uit mijn ori GF kop niet....

Maar ik dacht... proberen kan altijd, dus de tuimelaar in de bankschroef, dremel erbij... en zelf in model slijpen... kon nooit minder als de tuimelaar die er in zat...(Waarschijnlijk zo geworden na een tijdje, bij het opbouwen, en niet willen lopen toen, op 1 cilinder te hebben gelopen... Maar das een gokje)

naja.. stond versteld van het proffesionele uitzien van de tuimelaar En beter nog... het werkt ook nog goed... kan em nu weer normaal stellen.. en loopt goed. Nu vanmiddag nog 1 ding doen, de stelkogel vervangen, want die loopt dusdanig soepel dat ie verloopt... Maar oke, heb gelukkig de ori kop nog.. dus even overzetten.

al met al loopt de motor weer... en zonder die overheersende tikken, en beter lopend bovenin toeren!

Alleen nog even wat kleine dingen doen.. kan alleen maar beter denk ik zo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote