View Single Post
Old 30-07-2007, 22:31
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Stijn
Thanks Jurgen.
Probleem is wel dat ik geen enkele originele sleutel meer heb bij de auto. Zal morgen nog eens langsgaan met boekjes, tweede poging doen (en meteen Votex setje bestellen).
Helaas is 'mijn eigen magazijnmedewerker' op vakantie dus nu moet ik het met een andere kerel doen.
Het Texalarm wat ingebouwd zat is zo middeleeuws dat er niks meer voor te krijgen was, heb het vandaag uitgebouwd en was gedateerd 12/91

Wel een niet originele sleutel? Aan de vorm van de baard kunnen de sleutelexperts het nummer achterhalen. Sleutelnummer opvragen bij Pon wil ik ook doen, maar bij wat je zelf middeleeuws noemt levert dat vaak niks op. En er bestaat ook nog een hele kleine kans dat de sloten al een keer vervangen zijn.

Maar niet geschoten is altijd mis.

Schiet me ook nog te binnen dat het sleutelnummer ook nog weleens op het contactslot te vinden is. Maar dat helemaal uitbouwen met het risico niks te vinden is niet aan te bevelen.

Bij Golf 1 en soms Golf 2 staat het ook nog weleens op de deurkruk als je hem uitbouwt. Maar dat heb ik bij Golf 3 nog nooit gezien.