View Single Post
Old 31-07-2007, 19:50
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru

Send a message via MSN to arno Derby

zo... Nadat ik eindelijk Binneschermen heb kunnen vinden (moet ze nog wel ophalen) zou dat betekenen dat eigenlijk de complete neus er af gaat behalve de chassis balken.
Dat is verder niet zo`n probleem maar als ik straks de neus, kont en dorpels er af heb zou dat betekenen dat ik helemaal geen vaste punten heb om de auto op te bouwen en dat is wel een probleem. Als ik hem dan zou opbouwen dan zou de kans groot zijn dat alles er schots en scheef in komt te zitten omdat je alles op het gevoel moet doen

maaaarrr.... Omdat ik in een schade bedrijf werk en er bij grote schades altijd een mallenbank bij komt waar een de auto op gericht word maar waar je een auto vanuit veel losse delen ook op de perfecte manier kan opbouwen dacht ik 'zullen er misschien nog mallen zijn van een derby'

Omdat deze mallen altijd gehuurd moeten worden ben ik eens gaan rond bellen en ergens onder een berg stof hebben ze de mallen nog gevonden van een Polo1/Derby1 en audi 50. Dus dat zou betekenen dat ik straks mijn auto weer helemaal op de originele manier kan opbouwen en volgens de fabrieks eisen kan herstellen.
Het duurt nog wel een poosje voordat het zover is dat de derby weer in elkaar gelast zal gaan worden maar ik krijg de mallen al en ik weet dus zeker dat het goed komt met de auto.

Daar was ik wel even blij om dus.

Hier even een foto van een voorbeeld van hoe een auto op een mallenbank staat voor de mensen die nu geen idee hebben van waar ik het over heb.

Dit is overgens geen foto van mij of mijn werk maar heb ik even van internet geplukt.

Gr Arno
Reply With Quote