Quote:
Originally Posted by SlimMasterShady
Is het niet je ruitenwissermotor, oid?
|
zou in principe kunnen. Maar aangezien ik op meer massa-problemen stuit zoek ik het eerst ergens anders voordat ik een andere ruitenwissermotor ga halen.
Ik heb vandaag de hendel eruit gehaald, maar alles werkt nog soepel (wel achteraf onnodig werk gehad omdat ik een deel van het grootlicht open maakte en toen een palletje eruit viel

; maar goed, die zit eindelijk weer goed)
Weet iemand of mijn probleem ook aan mijn contact slot kan liggen? Want ik heb eens zitten zoeken met een spanningszoeker:
- de kabels (4) van de ruitenwisser naar de stuurkolom zijn goed
- op het blokje van het contactslot staat maar 1 draad met continu stroom (kan wel kloppen lijkt me)
- maar met contact aan heb ik geen stroom op het blokje voor de ruitenwissers. En dat klopt niet lijkt me, weet iemand op welke draad continu stroom moet staan? in totaal zitten er 6 draden, 4 daarvan lopen naar de ruitenwissermotor.
Als iemand nog andere tips heeft om het 1 en ander uit te sluiten/controleren dan hoor ik het graag.
groeten Jerome
EDIT:
misschien handig om te vermelden, gaat om een 1.5 JB automaat. Het contactslot werkt op zijn minst gedeeltelijk. Ik kan starten, knipperlichten en grootlicht doen het. Maar claxon doet het ook NIET...misschien duidt dat op een verband.