View Single Post
Old 12-08-2007, 23:07
ironman ironman is offline
Forum Newbee

Hallo leden, Ja Ik was daarvoor altijd Greenhawk en heb nog steeds mij Vento Gt.
Nee ik woon niet meer in Heerde omdat ik ben ingetrokken bij mijn nu ( ex vriendin ) had ik geen recht op een huurwoning in heerde ik woonde twee jaar samen.
Kijk Domi kijk als je ik weet niet wat voor werk je doet, en je zal net als ik 60 uur in de week werken en je vriendin waar je gek op bent en die je belazerd en geen aandacht krijgt meer als er wat is en je loopt het allemaal optevreten dan is op het gegeven ogenblik het eind zoek en dat je zook nog eens word gezegt door een dokter je heb vermoedelijk ****** wil jou graag horen hoe jij daar in het noorden erover denkt, en Domi OORDEEL eens niet zo snel misschien ben je daar wel goed in!!!!
Niet ALLE mensen LET OP DOMI zijn GEK!!!
En vluchten nee dat was niet nodig Maar ga eens naar een instelling waar jij van zegt die zijn gek maar het wel hebben overleeft denk dat je beter hard weg kan lopen!!!
Zo iemand die zo iets tegn me zou zeggen dat ik gek ben die moet heeel snel lopen als die de kans zou krijgen????Hier kan ik effe echt pissig om worden kom je terug op het Volksforum maar ja het is niet anders dacht dat we hier waren om ook elkaar te helpen!!!!!!!!!
Reply With Quote