15-08-2007, 07:56
|
 |
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by arnus71
Dat is balen - ik weet hoe het voelt. Mijn bus krijgt volgende maand een gereviseerde 1,9 AAZ turbo diesel ingebouwd. Na veel geld en onderzoek te hebben gepleegd in de 1600 td bleek 'ie toch versleten te zijn. Mijn advies: pak het meteen goed aan zodat je er van kunt genieten na de revisie/verbouwing. Het is even balen en betalen, maar die bussen zijn geweldig als vakantie voertuig, en dagelijks vervoer!
|
je hebt gelijk
tot nu toe is alles wat kapot was vervangen door nieuw of gereviseerd en op die weg ga ik door.
Als ik weet wat nu precies kapot is.. blok kompleet of kop met zuigers , kan ik verder gaan kijken.
feit is dat ik mijn vakantie effe anders had voorgesteld maar plan B lag al wel klaar.
Mocht iemand een gereviseerde kop met zuigers en of dito blok voor me weten hoor ik het graag.
Mocht iemand weten wat het kost om bestaande blok en of kop met zuigers te laten reviseren voor een schappelijke prijs + adres Hoor ik dat natuurlijk ook graag. Wat zijn jullie positieve ervaringen met de diverse bedrijven?
|