View Single Post
Old 18-08-2007, 21:28
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Vandaag even langs een paar spuiterijen geweest voor offerte's.
Op de paravan bij de voorruit zit roest, en daardoor komt er nogal wat regenwater naar binnen.
Even onder het rubber gekeken en dat was dus niet zo gek want daar zit een gat van een cm of 4 breed.
Bij het eerste het beste marktplaats Golfje van 300 euro had ik dat wel verwacht, maar van een liefhebbersauto die enkele malen de dagwaarde kost ga je daar niet van uit...
Dan moet meteen ook de motorkap strakgemaakt/ vervangen en gespoten worden want wat bleek, onder de bra zat niet alleen wat steenslag maar ook een fijne vouw van een cm of 15 breed.
Dus, paravan lassen en spuiten en motorkap spuiten : Offerte's gehad tussen de 600 en de 1500 euro (scheelt dus nogal) en zelfs een schadebedrijf wat er niet aan wilde beginnen omdat " als er een knipperlichtje kapot gaat is hij al total loss en op zo'n auto geven we geen garantie " !!!
Nou had ik volgens mij niet om een waardebepaling gevraagd dus daar was ik ook zo klaar.
Even kijken nog wat wijsheid is ivm kleurverschil enzo en dan maar snel gaan beslissen wat ik ermee ga doen...

Hier een foto van de auto zonder bra, staat wel stukken beter al zeg ik het zelf :

Subdubbers ook op facebook !
Reply With Quote