
20-08-2007, 00:24
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
De carburateur tot op de laatste schroef uit elkaar halen, alles goed reinigen en alle gaatjes/sproeiers doorprikken met een vezel uit een fietsremkabel doet wonderen. Check dan meteen al je vacuumslangetjes en de staat van de voetpakking van de carburateur. Daarna afstellen:
Twee stelschroeven aan de zijkant, eenmaal groot en een kleintje
-De kleine helemaal indraaien (= tot ie aanloopt, niet VAST) en dan twee slagen terug
-De grote een slag of twee open
-Auto starten, stationair stellen rond de 800-1000tpm met de grote schroef (verder uitdraaien = harder stationair)
-Dan de kleine verder uitdraaien, de motor gaat als het goed is langzaam sneller lopen. Als ie uiteindelijk niet meer harder wil lopen door verder uitdraaien van de kleine, draai dan juist een halve draai terug in.
-Dan met de grote het stationair toerental weer goed zetten.
Zou als een zonnetje moeten lopen.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|