21-08-2007, 22:52
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
ongelukje met polo gehad
reed ik vandaag op een voorrangs weg in de bebouwde kom, komt er een auto van een zijweg die gewoon doorrijd. ik nog proberen te remmen, maar was glad van de regen. zo tegen hem aan. koplamp en mistlamp beugels afgebroken, ijzeren strip krom. rest nog niet bekeken onder de kap.
had mijn lichten en nog eens extra mijn knipperlicht aanstaan, wat in principe daar niet hoeft. gaat hij staan beweren dat ik opzettelijk gas gaf om hem aan te rijden  hele discussie en de politie gebeld. schade formulier ingevuld en alles uitgelegd. vrijdag komt de expert kijken. hopen dat dit snel afgehandeld word. alleen heb ik het idee dat de tegenpartij erg moeilijk gaat doen (waren niet echt van die mee werkende types). geef toch gewoon toe dat je fout bent, en ga niet lopen liegen tegen de agenten
kan ik zo pissig van worden. hou jullie op de hoogte en probeer morgen wel even foto's te schieten.
maargoed, omdat ik verlaagd ben heeft mijn koplamp de meeste schade opgevangen. niet eens een ster in mijn glas en zijn auto had 5x zoveel schade
VW, wie anders 
volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip)
|