Thread: 6n 1.4 -- uppen
View Single Post
Old 23-08-2007, 18:41
crazy richard crazy richard is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by greenmean6N
Ik zit ook met zo'n 6n 1.4 en wil hier toch ook wel wat sneller mee vooruit komen, voor het jaartje dat er er mss nog mee ga rijden wil ik hier gwn wat mee experimenteren (wat aan prullen is altijd leuk en als hij er dan nog wat sneller mee is ) heb nu wel een openluchtfilter zitten en merk hierbij vooral dat hij veel vlotter door zen toeren gaat. nu wil ik ook men katalysator vervangen door een open buis, gaat dit ook een harder geluid met zich meebrengen of valt dat mee ?

En nog een vraagje wat doet zo'n benzinedrukregelaar eigelijk juist :$ ?

dank je bij voorbaad en srry als ik ff mee in dit topic post maar het gaat toch om dezelfde vraag...

groeten

is vaak meer het idee omdat alles sportiever klinkt
zijn een beetje mickey-mouse pk's
soms loopt een wagen nog trager ook al lijkt het harder door een sportiever geluid
benzinedruk regelaar of ook powerboostvalve genoemd : hier kun je de benzinedruk iets mee opschroeven kan als je een cai(cold air intake) (dus nhet alleen een open filter) een spagettispruitstuk en open uitlaat hebt best een leuke winst opleveren vaan niet zo zeer in pk's maar meer in toeren/pk gebruik
ik heb met zo'n simpele set up een 35 pk meer uit een blok gehad , ligt er vaak ook aan dat sommige wagens wat meer pk's geven na zulke simpele dingen als anderen
dus voor elke wagen/merk anders
het is best leuk maar eigenlijk zonde geld je wagen word er niet zoooooo veeeel sneller van
wil je echt een snelle wagen dan moet je beginnen met een goede basis of een swap doen

maar voor de topicstrater zijn vraag denk ik dat in zijn geval hij goed tevreden zal zijn met de vermelde opties

ik heb zelf ook een polo 1.4 gekocht waarschijnlijk zaterdag halen of misschien volgende week ligt aan wat spuitwerk waar hij nog voor weg is
ik ga die lekker standaard houden en lekker cruisen
als ik hard wil moet ik even wachten ik rijd ook motro maar heb er momenteel geen een meer maar in de toekomst zeker weer
Reply With Quote