25-08-2007, 13:34
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
inbouwmaten golf 3?
mijn zus klaagt al verschillende keren dat het geluid voorin haar auto niet meer meekan met het setje philips XH 1730 drieweg 16.5cm coaxs in de hoedenplank. Nu heb ik zo'n beetje het idee om de voorspeakers in de hoedenplank te steken en de philips luidsprekers in de voordeuren. Maar ik ga hier niet zomaar aan beginnen zonder grondig voor informatie. Dus ik ben dringend op zoek naar iemand die mijn kan vertellen welke inbouwmaten er maximaal in een golf 3 passen (qua diepte, breedte etc) in de voordeuren. O ja, de auto is uitgerust met een vw tweeweg composet voorin met tweeters in het dash, zouden deze moeten losgekoppeld worden of niet? Tweede vraag hierronder: kunnen aftermarket luidsprekers makkelijk aangesloten worden op de standaard vw speakerkabels en kunnen de standaard vw speakers aangesloten worden op aftermarket bekabeling? Laatste info: het geheel draait op het interne 4X45watt versterkertje van een sony cdx-s1000, niet zo belangerijk maar ja. Straks kan ik indien nodig wat meer info postten over de grootte van de philips gevallen (die trouwens verrekt deftig klinken. Wat ik tot nu toe al weet is dat het 16.5cm 3wegs zijn en 93db gevoeligheid hebben. Kan er iemand helpen, ik zou je eeuwig dankbaar zijn.
p.s: is een vw golf 1900 diesel atmoferisch model '95, een 3 deurs. Raamlijsten en de plastiek aan de zijkant van de dakhemel zijn beige dus ik denk dat het en cl model is als je dat moet weten.
|