View Single Post
Old 29-08-2007, 17:09
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Tellerbak verlichting Golf 2.

Toen ik de Golf kocht zag ik dat nog maar één van de twee lampjes in het dash werkte, maar omdat er andere dingen waren die voorrang hadden ben ik niet echt aan toe gekomen dat te vervangen.

Toen laatst het tweede lampje het ook begaf was het toch wel nodig de boel even na te kijken omdat ik 's nachts helemaal niet meer kon zien of ik nog benzine had en hoe hard ik reed.

De rest van de tellerbak werkte wel nog prima. De teller en klok deden het, en alle lampjes voor oliedruk en knipperlicht ed. werkten zoals ze horen. Mijn eerste oplossing was dus de lampjes te vervangen, vooral omdat ze één voor één stuk zijn gegaan. Heb ze dus vervangen, en nog geen licht. Voor de zekerheid nog maar een setje geprobeerd, maar nog steeds: donker.

Andere oplossing het vervange van de lichtschakelaar. Ook die heb ik door twee exemplaren vervangen. Weer deden alle functies van de tellerbak het, alleen de lichtjes niet.

Heb nu net dus de derde en laatste oplossing die ik kon bedenken (op het vervangen van de kabelboom na) geprobeerd: de tellerbak vervangen. Ook hierbij weer met hetzelfde resultaat: wel functies, geen licht.

Kan iemand me vertellen wat ik nu nog kan nakijken? Heb er eigenlijk vrij weinig zin in de kabelboom te vervangen om even te proberen of dat het probleem misschien is.

Zekeringen heb ik uiteraard al nagekeken.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote