03-09-2007, 08:21
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by -spyrock-
3de solarize foto is echt mooi, avatarmateriaal !
|
Jij bedoeld dan de eerste foto van Daan z'n Jetta neem ik aan?
Quote:
Originally Posted by -spyrock-
Wat ik trouwens vaak doe is bijvoorbeeld met photoimpact de brightness wat hoger zetten en dan lichtjes het contrast verhogen (hierdoor worden de kleuren net iets mooier en komt de brightness terug wat naar beneden). duurt zo'n 30 sec. en maakt een foto soms een heel pak mooier.
|
Ja dat is allemaal wel leuk maar zo goed is mijn telefoon dan nog niet. De brightness kan ik wel aanpassen. Dat geeft wel een heel ander effect zie ik nu, goeie tip dus! Ik ga straks nog wel even experimenteren want er is ook nog een speciale optie voor de belichting misschien dat daar ook nog wat mee te doen is.
Hoe dan ook, uiteindelijk wil ik wel een goede digitale camera aanschaffen. Dat ligt ook al in de planning maar dat moet nog even wachten aangezien er eerst een nieuwe PC komt [die is net besteld en kostte nog net geen € 1100,-]. Dan begrijp je wel dat ik nu even geen geld heb voor een camera maar ik hoop dat ik daar wel voldoende centen voor heb nadat ik m'n salaris weer binnen heb. Dat duurt alleen nog 3 weken.