View Single Post
  #1  
Old 06-09-2007, 16:37
Kevertje007's Avatar
Kevertje007 Kevertje007 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 34
Default VW Polo 2f FOX coupe

hallo iedereen,

Ben al een tijdje aan het mee kijken hier op het forum en heb sinds kort ook mijn eigen auto . het is een vw polo uit 93 met 130000km op de teller er is nog veel werk aan maar dat zal ik zo aan de hand van de fotos even laten zien.

ik ben trouwens remko ben 17 jaar oud en woon in zevenhuizen in de buurt van rotterdam. heb me polo sinds een maand of 3 en ben er dus redelijk vroeg bij .




dit is me polo zoals hij was toen ik m kreeg standaart en flink wat mankementjes.




Nu staat hij er zo bij wat kleinbody work maar is verder geen rottigheid of roest te bekennen





maar dan het intrieur de vorige eigenaar heeft de sledes van de stoelen eruit geslepen en ook de stoelen niet mee verkocht dus dat was makkelijk alles moest eruit




hiernaa heb ik brugen in de auto gemaakt oor nieuwe montage van de stoelen, dit moesten sportstoelen worden dus zoo gezegt zo gedaan .




maar nu ik wou graag de achterbank eruit en 1 vlakke vloer creeren hier heb ik een frame voorgemaakt en gelijk de audio hierin verwerk ik heb alleen fotos zoals het uit eindelijk is geworden maar tog leuk om even te zien.










nou tot zover staat het er nu bij ik ga nu beginnen met het plaatsen van een nieuwe achteras want de oude was krom aan 1 kant. de achteras licht al klaar in een nieuw laagje bitum met nieuwe rem zuigers en blokken dus monteren en klaar.

zo gouw ik weer ben gevorderdt zal ik weer posten

groeten
kevertje007
Reply With Quote