15-09-2007, 13:52
|
 |
Forum regular
|
|
|
|
Na een tijdje toch weer ff online (heb hier in Groningen nog geen internet thuis, is wel onderweg) en verbaas me over de grote hoeveelheid met name negatieve reacties van de afgelopen week. Als je interesse hebt, zeer goed en laat je stem horen met opbouwende kritiek om er wat moois van te maken en niet om het van te voren al af te kraken, dat is zo gemakkelijk. En als je geen interesse hebt, wat doe je dan hier? Klaag dan ook niet over wat er wordt bedacht en nog niet (!) eens is besloten!
Quote:
Originally Posted by Type 17
Voor ik het vergeet, nogmaals voor alle duidelijkheid, ik ben er niet bij, ik heb (voorlopig) genoeg aan de Golf 1 IG, wil me dan ook voor de rest, ori of getuned of iets daartussen in(dat maken jullie maar zelf onder elkaar uit), er verder niet meer mee bemoeien. 
|
@ Type 17; Waarom zou je er niet bij (willen) zijn? Je bent best geinteresseerd in een NLse Golf 1 club krijg ik het idee en je probeert zelfs anderen over te halen wel te gaan om hun stem te laten horen! Wanneer je op zo'n bijeenkomst aanwezig bent, wil dat niet direct zeggen dat je een functie in het bestuur oid moet gaan vervullen (daar ga ik althans van uit, ook voor mezelf). Maar je hebt duidelijk wel kennis, ervaring en overzicht en niet te vergeten een mening die kan bijdragen aan het ontstaan van de club. Dat doe je tenslotte ook al op het forum..
Dus kom!
@ de rest: Ik heb wil best bij zo'n verkennende vergadering aanwezig zijn. Maar ik kom voor't gemak uit Groningen, dus maak het niet te zuidelijk of westelijk alsjeblieft. Regio Arnhem/Nijmegen is nog wel aardig maar verder ga ik toch niet denk ik.. Regio Apeldoorn is misschien ook een optie?
Waar ik nog wel benieuwd naar ben Dennis, zijn de reacties van de Assen-meeting. Je zei dat je veel tips etc hebt gehad, maar hoe was de (persoonlijke) interesse voor zo'n club van mensen?
|