Ik heb nou toch wat vaags, al zeg ik het zelf.
Na customreparatie van m'n choke (zie mijn welkomsttopic 'nieuwe Golf 1 lover') drinkt m'n 1300tje weer normaal en rijdt ie ook prima.. op 1 ding na:
Na ongeveer 100 km te hebben gereden, vaak ben ik dan net op plaats van bestemming, begint de boel plots te stotteren en moeilijk te doen. Wil ik dan inparkeren slaat de motor continue af. Een keer gebeurde het ook veel eerder dan na 100 km te hebben gereden, maar toen had ik al wel ongeveer 1 tot 1,5 uur 'gereden' vanwege file, normaalgesproken ongeveer dezelfde tijd als wat ik doe over die 100 km's.
Ik weet ondertussen wanneer het komt, maar kan er nog niks aan doen. De symptomen waardoor ik het zie aankomen zijn dat de radio plots uitvalt (kan wel weer aan daarna), dit gebeurd meestal een minuut of 10/15 van te voren. Even later heb ik ook ineens een rateltje achter m'n km-teller, geen idee waar dat vandaan komt of wat het is.
Wanneer ik niet te ver hoef is er niets aan de hand en rijdt ie prima, maar zodra ik wat verder wil, dus een km of 100 of meer, dan is dit erg lastig. Hebben jullie suggesties wat dit kan zijn en/of hoe het op te lossen is?
Alvast bedankt!